Kadra
Nasi specjaliści kreatywnie i z ogromnym zaangażowaniem dbają o bezpieczną przestrzeń dzieci do tego, aby ich pobyt w placówce był pełen różnorodnych doświadczeń rozwojowych harmonizujących rozwój i budujących krok po kroku dojrzałość szkolną.

Ewelina Hadław
Dyrektor Punktu Przedszkolnego
Pedagog specjalny, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta ręki. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie na kierunku Pedagogika Specjalna (specjalność: oligofrenopedagogika i edukacja wczesnoszkolna), a także kierunku Edukacja zdrowotna z terapią pedagogiczną. Swoją wiedzę zdobywała biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach dotyczących terapii dzieci z autyzmem i trudnościami rozwojowymi m.in. szkolenia z zakresu terapii behawioralnej, oceny i planowania terapii, komunikacji alternatywnej i wspomagającej. Swoją wiedzę i umiejętności nieustannie podnosi poszukując różnych form doskonalenia. Doświadczenie zdobywała pracując w przedszkolu specjalnym, gdzie zajmowała się zarówno terapią indywidulną jak i prowadzeniem zajęć grupowych.

Monika Biodrowicz
Wicedyrektor Punktu Przedszkolnego
Pedagog specjalny, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, specjalista w zakresie edukacji i terapii dzieci ze spektrum autyzmu. Wiedze zdobywała podczas studiów magisterskich na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie, gdzie ukończyła Pedagogikę Specjalną (specjalność: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka), podyplomowych z zakresu min. edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapii pedagogicznej (Uniwersytet Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie), terapii i edukacji dzieci ze spektrum autyzmu (Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie), a także licznych szkoleń specjalistycznych z zakresu terapii dzieci z wyzwaniami rozwojowymi. Doświadczenie zawodowe zdobyła realizując specjalistyczne usługi opiekuńcze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rzeszowie oraz pracując jako nauczyciel, terapeuta i koordynator w niepublicznym przedszkolu specjalnym. Zawodowo interesuje się łączeniem metod behawioralnych i rozwojowych w terapii dzieci o zaburzonym rozwoju. Zgłębia zagadnienia związane z rozwijaniem umiejętności komunikacyjnych i redukcją zachowań trudnych.

Barbara Urban
Specjalista kynoterapii
Absolwentka Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Społeczno-Przyrodniczej w Lublinie na kierunku KYNOTERAPIA . Uczestniczka wielu szkoleń i warsztatów dotyczących kynoterapii. Autorka książek ,,Zwykła, niezwykła kraina kynoterapii”, ,,Piosenki, wierszyki i zabawy ruchowe z udziałem psa”, a także kilku artykułów do czasopisma ,,Zajęcia z psem”. Od 12 lat prowadzi zajęcia z udziałem psa w ośrodkach rewalidacyjno – wychowawczych, w przedszkolach specjalnych, żłobkach, szkołach, na turnusach rehabilitacyjnych, a także prowadzi terapie indywidualne z dziećmi z różną niepełnosprawnością. Miłośniczka i właścicielka pięciu certyfikowanych psów terapeutycznych.

Dawid Ruszel
Muzykoterapeuta, nauczyciel rytmiki
Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku- Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej w specjalności rytmika w edukacji przedszkolnej i szkolnej. Uczestniczyłem w międzynarodowym projekcie wymiany studenckiej Erasmus i realizowałem studia w Dokuz Eylül University, Izmir – Turcja.
Wybierając specjalizację dotyczącą rytmiki utwierdził się w przekonaniu, że praca z dziećmi daje mu ogromną satysfakcję. Próbuje zrozumieć i spojrzeć na świat oczami dzieci, co sprawia, że bez trudu nawiązuje z nimi dobry kontakt. Potrafi w sympatycznej i przyjaznej atmosferze wypracować sobie u dzieci pozycję autorytetu, przekonać je do własnych metod nauczania i zachęcić do interakcji. Stara się z całym swoim entuzjazmem „zarazić” dzieci miłością do muzyki i w ten sposób motywować je do działania min. poprzez wspólne muzykowanie, uważne słuchanie i ruch w rytm muzyki.

Kornelia Ożóg
Psycholog
Absolwentka psychologii, ze specjalnością psychologia kliniczno-sądowa, na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Swoją wiedzę i umiejętności poszerza uczestnicząc w licznych
specjalistycznych kursach, szkoleniach oraz konferencjach z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą.
Ukończyła m.in. Roczny Kurs Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży, szkolenie z terapii dziecka z mutyzmem wybiórczym, kurs „Apteczki pierwszej pomocy emocjonalnej” oraz studia podyplomowe w zakresie Przygotowania Pedagogicznego. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w Ośrodku Wczesnej Interwencji, Poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju oraz Poradni Psychologiczno Pedagogicznej. Na co dzień zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną dzieci i młodzieży.

Paulina Socha
Logopeda
Paulina Socha, logopeda – od 2012 r. prowadzi prywatny gabinet logopedyczny obejmując indywidualną terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami komunikacji oraz wadami wymowy. Specjalizuje się również we wczesnej nauce czytania metodą sylabową. Współpracuje z przedszkolami i żłobkami prowadząc profilaktyczne zajęcia grupowe oraz indywidualną terapię dzieci z orzeczeniem. „Najważniejsze w mojej pracy jest podążanie za dzieckiem oraz jego indywidualnymi potrzebami, a także tworzenie kreatywnych pomocy dydaktycznych, które wywołują uśmiech na twarzy oraz budują motywację do wspólnej pracy”.

Katarzyna Płońska
Fizjoterapeuta
Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku fizjoterapia. Od 2010 roku pracuje jako fizjoterapeuta z małymi pacjentami: wcześniakami, niemowlętami oraz dziećmi w wieku przedszkolnym. Na co dzień pracuje w Ośrodku Wczesnej Interwencji w Rzeszowie. Absolwentka licznych, certyfikowanych kursów w zakresie terapii i diagnostyki dzieci (NDT Bobath, PNF, terapia stóp, terapia tkanek miękkich, terapia blizn, kinesiologytaping i wiele innych o tematyce pediatrycznej).
W swojej pracy podchodzi do pacjenta holistycznie… Sądzi, że terapia powinna być skuteczna, ale przede wszystkim przyjazna dla dzieci oraz pomocna dla Rodziców. W terapii dąży do tego, aby pomóc dziecku przełamywać bariery – tak, aby mogło jak najszybciej doświadczać i eksplorować otoczenie, a przez to, rozwijać w zarówno sferze psychoruchowej jak i emocjonalnej.

Klaudia Mocha
Pedagog, Neurologopeda
Prowadzi swoją działalność „ Mówisz-Masz” Mobilny Gabinet Logopedyczny obejmując terapią indywidualną dzieci, młodzież i dorosłych. Swoich pacjentów obejmuje: terapią neurologopedyczną, terapią wad wymowy, wspiera opóźniony rozwój mowy, terapią jąkania, terapią dzieci z uszkodzonym narządem słuchu, wspiera leczenie ortodontyczne oraz rehabilituje mowę po udarze mózgu. Dodatkowo współpracuje z przedszkolami przeprowadzając badania przesiewowe, prowadząc indywidualną terapię dzieci oraz zajęcia z logorytmiki. W terapii ceni sobie relacje z drugim człowiekiem i indywidualne podejście do małego pacjenta. Z łatwością nawiązuje kontakt z dzieckiem jak i rodzicem. Swoją wiedzę i umiejętności poszerza uczestnicząc w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach.