Nasza kadra

Ewelina Hadław

Dyrektor Punktu Przedszkolnego

Pedagog specjalny, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta ręki. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie na kierunku Pedagogika Specjalna (specjalność: oligofrenopedagogika i edukacja wczesnoszkolna), a także kierunku Edukacja zdrowotna z terapią pedagogiczną. Swoją wiedzę zdobywała biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach dotyczących terapii dzieci z autyzmem i trudnościami rozwojowymi m.in. szkolenia z zakresu terapii behawioralnej, oceny i planowania terapii, komunikacji alternatywnej i wspomagającej. Swoją wiedzę i umiejętności nieustannie podnosi poszukując różnych form doskonalenia. Doświadczenie zdobywała pracując w przedszkolu specjalnym, gdzie zajmowała się zarówno terapią indywidulną jak i prowadzeniem zajęć grupowych.

Biodrowicz Monika

Wicedyrektor Punktu Przedszkolnego

Pedagog specjalny, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, specjalista w zakresie edukacji i terapii dzieci ze spektrum autyzmu. Wiedze zdobywała podczas studiów magisterskich na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie, gdzie ukończyła Pedagogikę Specjalną (specjalność: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka), podyplomowych z zakresu min. edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapii pedagogicznej (Uniwersytet Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie), terapii i edukacji dzieci ze spektrum autyzmu (Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie), a także licznych szkoleń specjalistycznych z zakresu terapii dzieci z wyzwaniami rozwojowymi. Doświadczenie zawodowe zdobyła realizując specjalistyczne usługi opiekuńcze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rzeszowie oraz pracując jako nauczyciel, terapeuta i koordynator w niepublicznym przedszkolu specjalnym.  Zawodowo interesuje się łączeniem metod behawioralnych i rozwojowych w terapii dzieci o zaburzonym rozwoju. Zgłębia zagadnienia związane z rozwijaniem umiejętności komunikacyjnych i redukcją zachowań trudnych.

Kornelia Ożóg

Psycholog

Absolwentka psychologii, ze specjalnością psychologia kliniczno-sądowa, na Krakowskiej Akademii
im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Swoją wiedzę i umiejętności poszerza uczestnicząc w licznych
specjalistycznych kursach, szkoleniach oraz konferencjach z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą.
Ukończyła m.in. Roczny Kurs Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży, szkolenie z terapii dziecka z mutyzmem wybiórczym, kurs „Apteczki pierwszej pomocy emocjonalnej” oraz studia podyplomowe w zakresie Przygotowania Pedagogicznego. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w Ośrodku Wczesnej Interwencji, Poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju oraz Poradni Psychologiczno Pedagogicznej. Na co dzień zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną dzieci i młodzieży.

Paulina Socha

Logopeda

Od 2012 r. prowadzi prywatny gabinet logopedyczny obejmując indywidualną terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami komunikacji oraz wadami wymowy. Specjalizuje się również we wczesnej nauce czytania metodą sylabową. Współpracuje z przedszkolami i żłobkami prowadząc profilaktyczne zajęcia grupowe oraz indywidualną terapię dzieci z orzeczeniem. „Najważniejsze w mojej pracy jest podążanie za dzieckiem oraz jego indywidualnymi potrzebami, a także tworzenie kreatywnych pomocy dydaktycznych, które wywołują uśmiech na twarzy oraz budują motywację do wspólnej pracy”.

Katarzyna Flis

Fizjoterapeutka oraz oligofrenopedagog

Absolwentka Akademii Medycznej we Wrocławiu, fizjoterapeutka oraz oligofrenopedagog. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę i umiejętności zdobyte na licznych kursach.: NDT Bobath, PNF, Integracja Odruchów wg Masgutowej, Trójpłaszczyznowa terapia stóp, terapia czaszkowo- krzyżowa. Pracuje z dziećmi i młodzieżą od 0 do 25 r. ż. z wieloraką niepełnosprawnością. Swoją terapią obejmuje również niemowlęta i dzieci z zaburzeniami napięcia mięśniowego i odruchów, asymetrią ułożeniową, dzieci niespokojne z zaburzeniami snu, z opóźnionym lub nieprawidłowym rozwojem ruchowym oraz wadami postawy. Na moją pomoc mogą liczyć również rodzice jako że w udanym procesie terapeutycznym rodzic jest nieodłącznym uczestnikiem. Moja terapia opiera się przede wszystkim na budowaniu przyjaznej przestrzeni dla dziecka i rodziców w której będą czuli się zaopiekowani i spokojni z pełną uważnością ze strony terapeuty.

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Akceptuję Więcej informacji